دکتر علی محمدی پور - با محوریت اقتصاد و صنعت (2)

چکیده مقالات علمی پژوهشی در تخصص اصلی آقای دکتر _ علوم اقتصادی (از 2019 میلادی تاکنون)

دکتر علی محمدی پور - با محوریت اقتصاد و صنعت (2)

چکیده مقالات علمی پژوهشی در تخصص اصلی آقای دکتر _ علوم اقتصادی (از 2019 میلادی تاکنون)

دکتر علی محمدی پور  - با محوریت اقتصاد و صنعت (2)

Email: Dr.ali.mohammadipour@gmail.com
Email: Dr.ali.mohammadipour@pnu.ac.ir
Email: mohammadipour@iaut.ac.ir
Weblog: Dralimohammadipour.blog.ir
Sec.Weblog: Drmohammadipour.blog.ir
Weblog 1: Dralimohammadipour1.blog.ir
Weblog 2: Dralimohammadipour2.blog.ir
Weblog 3: Dralimohammadipour3.blog.ir
Weblog 4: Dralimohammadipour4.blog.ir
Web of Science R. ID: GNP-5054-2022
https://researchid.co/mohammadipour
www.linkedin.com/in/dralimohammadipour
Orcid.org/ 0000-0001-8294-5689
Scopus Author ID: 55369543000

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

 

فارغ التحصیلی دکتر علی محمدی پور در مقطع دکتری تخصصی با رتبه اول و معدل کل 20

 

آقای علی محمدی پور در مقطع دکتری تخصصی در رشته علوم اقتصادی با رتبه اول و معدل 20 (از 20) طی تابستان سال 1399 فارغ التحصیل گردید. ایشان در سال 1388 در مقطع دکتری تخصصی پذیرش شدند که در آن مقطع زمانی، تحصیلات وی ناتمام ماند. سپس ایشان از سه دانشگاه معتبر خارجی برای دکتری تخصصی پذیرش گرفتند، ولیکن بنا به دلایلی، نقل مکان ننمودند. مجدداً از سال 1394 برای ادامه تحصیل در ایران اقدام نموده و دوباره در آزمون رسمی، پذیرش شدند.

موضوع تز دکتری ایشان بسیار قوی و بالاتر از سطح دانشگاه­های کشور، تدوین گردید که این موضوع قبلاً در یکی از دانشگاه­های جمهوری چک مورد پذیرش واقع شد، ولیکن در پی بحران اقتصادی 2011، امکان ارائه سوبسید کامل مهیا نشد... این مطالعه با استفاده از جمعگر­های هفتایی ابتکار خاصی در سیستم معادلات پویای تصادفی در بر داشته و با ایجاد طیف گسترده­ای از حداکثرسازی و حداقل­سازی(بعضاً در سه سطح)، نتایج بسیار کاربردی نیز ارائه می­نماید از جمله: آنالیز شوک­های قیمتی نفت، گاز طبیعی، بنزین، گازوئیل (و سایر حامل­های انرژی) بر تورم، رشد اقتصادی و سایر شاخص­های اقتصاد کلان ایران.

با توجه به غنای علمی تز دکتری آقای محمدی­پور، تاکنون 7 مقاله از پایان نامه دکتری ایشان استخراج گردیده و مقالات متعددی نیز قابل استخراج می­باشد. از جمله مقالات مستخرج: پذیرش و چاپ 3 مقاله علمی پژوهشی در فصلنامه­ های مورد تایید وزارتین در ایران به ترتیب در تابستان 1399، تابستان 1400 و پائیز 1400، چاپ یک مقاله ISI دارای ضریب تاثیر در ژورنال کره­ ای در سال 2018، چاپ یک مقاله اسکوپوس (نمایه استنادی Elsevier) در ژورنال هندی در ژوئن سال 2021 و نهایتاً دو مقاله ISI در مرحله اصلاحات قرار گرفته است. همچنین ایشان در تخصص اصلی خود در طیف گسترده­ای از کنفرانس­های ملی و بین المللی بعنوان داور و یا کمیته علمی فعالیت دارند که شرح کامل آنها در رزومه درج شده است.

  • دکتر علی محمدی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی