دکتر علی محمدی پور - با محوریت اقتصاد و صنعت (2)

چکیده مقالات علمی پژوهشی در تخصص اصلی آقای دکتر _ علوم اقتصادی (از 2019 میلادی تاکنون)

دکتر علی محمدی پور - با محوریت اقتصاد و صنعت (2)

چکیده مقالات علمی پژوهشی در تخصص اصلی آقای دکتر _ علوم اقتصادی (از 2019 میلادی تاکنون)

دکتر علی محمدی پور  - با محوریت اقتصاد و صنعت (2)

Email: Dr.ali.mohammadipour@gmail.com
Email: Dr.ali.mohammadipour@pnu.ac.ir
Email: mohammadipour@iaut.ac.ir
Weblog: Dralimohammadipour.blog.ir
Sec.Weblog: Drmohammadipour.blog.ir
Weblog 1: Dralimohammadipour1.blog.ir
Weblog 2: Dralimohammadipour2.blog.ir
Weblog 3: Dralimohammadipour3.blog.ir
Weblog 4: Dralimohammadipour4.blog.ir
Web of Science R. ID: GNP-5054-2022
https://researchid.co/mohammadipour
www.linkedin.com/in/dralimohammadipour
Orcid.org/ 0000-0001-8294-5689
Scopus Author ID: 55369543000

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

 

مقالات تدوین شده که در سال 1400 در مراحل مختلف داوری قرار دارند:

 

1. مقاله ISI :

" Energy Carriers Prices in DSGE Model of the IRAN Economy " در مرحله داوری نهایی (on Revision)، در ژورنال Portuguese Economic Journal واقع در کشور آلمان، با Impact Factor 0/4 در لیست JCR 2017، قرار دارد. بعلت مشکلات در ترجمه مقاله، این مقاله برگشت داده شده است. طی سال جاری، نسخه ویرایش شده این مقاله برای نشریه ای ثانویه ارسال خواهد شد. (مقاله در حال ویرایش می باشد)

 

2. مقاله ISI و Scopus:

" Causes and Consequences of Reforming in Electricity Production and Consumption Pattern on Promoting Sustainable Development in Iran; An Economic Analysis " این مقاله به ژورنال Nature Environment and Pollution Technology واقع در کشور هند با ضریب تاثیر 2.24 در ISI (UAE) 2018 و با Score Cite به میزان 0.6 در لیست Scopus 2020، ارسال گردیده است. این مقاله بعد اعمال اصلاحات داوران و پرداخت هزینه های چاپ و انتشار، نهایتاً در شماره 2، سال بیستم، ماه جون سال 2021 میلادی صفحات 517 الی 531 در همین فصلنامه به چاپ رسیده است.

 

3. مقاله ISI :

Designing a New-Keynesian Comprehensive DSGE Model for Assessing the Direct and Indirect Effects of Energy in the Iranian Economy "

در مرحله اولیه داوری در ژورنال  Quarterly Romanian Journal of Economic Forecasting

واقع در کشور رومانی، با ضریب تاثیر  0/3  در لیست JCR 2017، قرار دارد. نتایج داوری این مقاله اخیراً، اعلام شده و مطابق اعلام داوران ژورنال، اصلاحات مورد نظر تیم داوری می بایست تهیه و برای بررسی مجدد به ژورنال مورد بحث ارسال گردند.(مقاله در حال ویرایش می باشد.)

 

رتبه بندی نشریات خارجی بر مبنای ارزش علمی و سطح اعتبار:

تصویر زیر گویای نحوه رتبه بندی نشریات علمی پژوهشی خارجی می باشد. سطح A شامل کیفیت عالی نشریات و سطح اعتبار بسیار بالای آنها می باشد، سطح B  نیز در سطح متوسط و قابل قبول میتواند باشد، به شرطی که به پیشینه نشریه و درجه رتبه بندی نشریه در بین نشریات هم رده آن، توجه گردد. به این ترتیب سطوح A و B شامل نشریات علمی پژوهشی می باشند. نهایتاً کلیه نشریات سطح C و D  فاقد اعتبار علمی پژوهشی بوده و صرفاً یک نشریه علمی ساده و ضعیف می باشند که انتشار مقالات سطحی و بسیار ضعیف پژوهشی مناسب می باشند. در این خصوص علاوه بر چهار سطح فوق الاشاره، نشریات تقلبی و نامعتبر بسیار زیاد می باشند که جهت اطلاع از اعتبار نشریات، حتما از سایت های مادر لیست نشریات آنها را دریافت و کنترل نمایند. یعنی برای نشریات ISI فقط از سایت تامسون رویترز و برای نشریات  Scopus نیز از بانک نشریات مربوطه استفاده نمایید و هرگز فریب شعار و اطلاعات نوشته شده در خود نشریات را نخورید.

درجه اعتبار سنجی مقالات علمی بین المللی

 

  • دکتر علی محمدی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی